Friday 18 June 2010

Daha Karpuz Keseceğidik!

Fablamaca, Mothandmoth'a konuk oldu!

Fab olarak geçtiğimiz hafta değerli arkadaşım Muammer'in zevkle izlediğimiz bloğu mothandmoth.blogspot.com'a konuk yazar olarak davet edilmiştim ve sağolsun kendisi benim zırvalarımı yayınlamaya değer görmüş. Mothandmoth'a konuk olmak Fablamaca ailesi için bir onurdur. "Körler, sağırlar, birbirilerini ağırlar" türü bir kültür alışverişi işte.

Fablamaca üyesi olan herkes aşağıdaki linke tıklayarak üye adı ve şifrelerini girerek yazıyı okuyabilecekler...

O ne bee?! Hemen de inanıyosunuz he! Yazı burada olmasa da halen bizim yazımızdır. Hemen gidip okuyabilirsiniz:


Gitmişken eliniz boş dönmeyin. Mothandmoth'da biraz gezinin. Sonuçta misafirliğe gidiyoruz. Bunların hepsi Google Analytics'de çıkıyo. Sonra Muammer bana "bak senden gelen bağlantılar sayfayı 8 saniye içinde terketmiş, senin okuyucu kitlesi fotoğraflara bakıp kapatıyo" diye gelmesin. Beni rezil etmeyin! Hem zaten benim yazdıklarımı okuduktan sonra oradakileri hayli hayli okursunuz diye tahmin ediyorum. Aklı başında, düzgün yazılar. Biz ailecek takip ediyoruz. Dileyenlere bir link de burada:

-------------------------------------------

What about my English readers? My readers who can read English but who are not necessarilly English but more than welcome even though they are English.

Probably you're wondering what the heck is going on on Fablamaca. Let me tell you. I was invited as a guest writer in a brilliant blog (http://mothandmoth.blogspot.com/) and my short story was published there just yesterday. So I was letting you guys know that you could go and read at this address:


But there is one thing I need to warn you about: This story is in Turkish...

Anyway, I didn't forget about you. You didn't come all this way for nothing. I have something to entertain you as well:


See! I said that I had entertainment for you. I believe it also helps you to appreciate my poor English...

Thanks for coming.

Have fun,
it's the only way;
fab

1 comment:

Unknown said...

Çok güldüm. Teşekkürler tekrar.

I laughed too. Thanks again

Related Posts with Thumbnails