Showing posts with label grey's anatomy. Show all posts
Showing posts with label grey's anatomy. Show all posts

Thursday, 11 February 2010

Grey's Anatomy Season 5 Bloopers

If you know me a little bit, it generally means that you know that I love Grey's Anatomy! I even wrote about it in this blog long ago. 8.March.2007 to be exact. (Link to the past!) That writing is in Turkish I'm afraid, long before I started to write in English.


For my English readers, I was talking about Grey's Anatomy's amazingly complicated story around a teaching hospital and Grey's 5 interns who are in the centre of the story. If you watch Grey's Anatomy, you know what I'm talking about. You know dark and twisted sisters, you know 007, you know stevens and karev. It's not all, you must also know "the nazi", McDreamy and also McSteamy and so on. If you don't (but you like watching tv shows) you must do something about it because you miss a lot!

There is a useful link for all tv show freaks (like me):

http://www.cucirca.com/

Start watching Grey's Anatomy because it's seriously good. "Seriously!"

If you don't want to watch, FINE! 

In U.S. the 6th season is on air right know and if you are new around here, you have plenty to watch! How cool!

However, advertising Grey's Anatomy is not the purpose of this writing after all. I recently watched a video (thanks to Kash) from Grey's Anatomy and I hadn't laughed that much for a long time. If you are a Grey's Anatomy lover, I'm sure you'll enjoy this bloopers video. If you've never watched Grey's, probably it won't make any sense. Perhaps you can watch a few seasons and come back...

O.K. No more words. There is the video. Have fun!



--------------------------------------------

Beni tanıyan hemen herkes, Grey's Anatomy dizisini ne çok sevdiğimi bilir. (Bilmeyenler de böylece öğrenmiş oldu.) Uzun zaman önce burada belirtmiştim hatta hayranlığımı: (Geçmişe bağlan!)

Bu arada daha önce Grey's Anatomy izlememiş ancak benim yazılarımı okuyarak içinde birden bire inanılmaz bir istek uyanan okuyucular yada her türlü diziye meraklı olan okuyucular için faydalı bir link de vereceğim. Buyrun:

http://www.cucirca.com/

Geçenlerde Grey's Anatomy'nin çekim hatalarının olduğu bir video izledim ve açıkçası uzun zamandır bu kadar gülmemiştim. Eğer siz de Grey's Anatomy hayranıysanız, hoşunuza gideceğinden hiç şüphem yok. Bunun yanında diziyi hiç izlemediyseniz, pek bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum. Bir kaç sezon izleyip geri gelebilirsiniz belki...

Video yukarıda. Keyfinize bakın. İyi eğlenceler!!

Thursday, 8 March 2007

Grey's Anatomy

Harika yaa!
Gerçekten de harika! Müthiş bir konu, harika mekan, güzel görüntüler, ilgi çekici ama bir o kadar da karmaşık ilişkiler, renkli karakterler, insanı kendine bağlayan karakterler, ince düşünülmüş, ekrana da aynı titizlikle yansıtılmış bir hikaye!
Grey's Anatomy!
Grey's Anatomy'den bahsediyorum, evet. Sanırım son dönemde bir Gremmy ödülü de kazandı; en iyi drama dizisi dalında...
Çok da umurumda değil açıkçası ödül almış mı, ne ödülü almış ama aldıysa da kesinlikle hak ediyor yani!
Bugün diziyi izlerken fark ettim ki gülümsüyorum. Evet! Komik bir sahneye gülmek değil bu. Bir espri üzerine oluşan tebessüm de değil. Gülümsemek. Bir bütüne verilen tepki. Karşımda o kadar güzel bir şey var ki, memnuniyetle gülümsüyorum. Ve aslında gülümsediğimin bile farkında değilim. O kadar içten geliyor ki o gülümseme ve o kadar doğal ki, fark etmiyorum bile. Benim daha önce de bazı şeyler üzerine kullandığım anlatım biçimiyle, gerçekliğin dokusunda bir farklılık yaratmıyor bu dizi izlerken. O yüzden olduğunu hissetmiyorsun pat diye. Zaten oradaymış gibi. O dizinin verdiği duygular, beni oluşturan karmaşık dokunun içerisinde zaten olan öyle yerlere uzanıyor ki, hem beni inanılmaz mutlu ediyor, yetişebilmek için eve koşmamı sağlıyor, ekran karşısına bağlıyor ve hiç bitmemesini istettiriyor, hem de yüzümde doğal bir gülümseme belirtiveriyor. Kolay bir şey değil bu! Öyle rasgele de olmaz...
Biraz diziden de bahsedeyim bilmeyenler için. Bu bir hastane dizisi. (Zaten hastane dizileri her zaman ilgimi çekmiştir.) Seattle Grace Hastanesi’nde geçiyor dizi ve baş rol oyuncumuzun dizideki adı Meredith Grey. Bu sebeple de dizinin adı Grey’s Anatomy. Yani “Meredith’in Anatomisi” diyoruz ama okunuş olarak Grace ve Grey’s aynı okunuyor. Böyle de bir kelime oyunu var. Niye açıkladıysam artık?.. =)
Hikayenin merkezinde 5 tane cerrahi stajyeri var. Hepsi kendi çaplarında sorunlu, bir hikaye oluşturacak kadar ilginç ve gülümsemenizi sağlayacak kadar hazır cevaplar. Üstelik de sürekli saçma sapan şeyler yapıyorlar. =) Bunun üzerinde onların öğretmeni olan doktorlar var. Onlar ayrı bir dünya. Cerrahi biriminde işler karışık, ilişkiler karışık, ameliyatlar zaten hep karışık, her şey karışık. Ama ilişkiler o kadar karışık ki, cerrahi bölümünde geçen bir hastane dizisi en iyi drama ödülünü alıyor. (Aslında hastanede dram olur ama? Bu aynı zamanda komik de. O sebeple şey ettiydim ben...)
Eğer bu aralar eve geldiğinizde bir boşluk hissediyorsanız, televizyonda bir şey bulamıyorsanız, MSN'in başına oturup kalkamıyor, sonunda kalktıktan sonra da "off gene saatler harcadım şurada yaa!" diye hayıflanıyorsanız daha iyi bir şeyler yapmayı öneririm size. Ne önerdiğim de ortada sanırım. Digiturk'un Dizimax kanalında her çarşamba saat 21:00'de Grey's Anatomy var. Şu an 3. sezonu oynuyor. Tabii siz kalkıp burasından izlemeye başlamayacaksınız. (Sakın haa!) Ben biraz önce fark ettim ki 44 bölümdür izliyorum. Her bölümde katlanan bir heyecan ve bağlılık var. Çılgın bi şey!
Siz ne yapacaksınız? Her taraf cd satan dükkanlarla dolu. (Korsana hayır!) Gidip sorun, Grey's Anatomy'nin geçmiş 2 sezonunu alın. Zaten gerisi kendiliğinden gelir. =)
Durum budur! Sonra "Neden haber vermedin?", yok efendim "Bu dizi çok güzelmiş yaa! Kaçırmışız!" falan diye bana gelmeyin! =)
07.03.2007 / Çarşamba / 22:14 / ev
resim1: abc.com & fab
resim2: fab
Related Posts with Thumbnails