İlkokuldaki gibi resimlidir, az yazılıdır. Vatana millete hayırlı uğurlu olsundur.
İyi eğlenceler efendim...
NOT1: Resimlerin büyük hallerini görmek için üstlerine tıklayınız.
NOT2: Bu 4'e bölünmüş hikayenin yekpare olanı ve 1024x768 boyutlu yazısız masaüstü duvar kağıdı modeli de galerimizde bulunmaktadır. Dileyenlere hediye edilir. Beleştir. =D
NOT3: İlk yorumlardan sonra hikaye aşağıdaki halleriyle değiştirilmiştir. Yazılar biraz daha azaltılmıştır. Böylesi daha güzel olmuştur. Görüldüğü üzere eleştiriye de açığımdır. Buyrun eleştirinizdir... (Esra Benli'ye ayrıca teşekkür.)
Saygı, sevgi, patlıcan;
fab




28.11.2007 / 14:35 / ev / bilgisayar / fotoşop
/ 30 Second to Mars - R-Evolve
/ kupada su, bol bol su...
/ 30 Second to Mars - R-Evolve
/ kupada su, bol bol su...
resim 1: fab
resim 2: fab
resim 3: fab
resim 4: fab =))
