
Zaten olay içindeki o ezik karakterin elinden tutup, onunla birlikte dimdik yürüyebilmekte!
Kimin içinde yok ki ezik, zarar görmüş parçalar?
"Benim hiçbir ezikliğim yok!" diyen adamın alnını karışlarım!
Yemeyin bizi…
25.10.2007 / Perşembe / 13:46 / tramvay / not defteri
resim 1: fab
resim 2: fab

