Monday 13 April 2009

Canary Wolf

10 Nisan Cuma akşamı, kasabamızın güzide mekanı Carpenter's Arms'da Canary Wolf isimli yerel bir grup küçük, samimi bir konser verdi. 2 kişilik bu harika grubu dinlerken çok keyifli vakit geçirdik. Gecenin başında kameramı almamama karşın ilk bir kaç şarkıdan sonra hiç üşenmedim, gidip evden kameramı aldım ve birazdan izleyeceğiniz videoları çektim.

Bu adamlar öyle ortalıkta olan adamlar da değil. Konser bittikten sonra konuştum, sordum "İnternette falan var mısınız?" diye. "Yokuz!" dedi. Yani İngiltere'nin bağrından ayrı bir tadı sizin için görüntüledim. Öyle girip "youtube"dan falan bulamazsınız yani. Ben koydum! Araştırmacı blogcu!

Beğenirsiniz, beğenmezsiniz, ben bilmem. 3000 km öteden yayın yapıyorum burda. Emeğe saygı!

Şaka bir yana, iyi seyirler!

Canary Wolf



Canary Wolf @ Carpenter's Arms / Mayfield / East Sussex / England

Bu video fablamaca tarafından ayağınıza kadar getirilmiştir...

2 comments:

Kasia said...

hey you!
good new banner! keep going with changes here!
:)

fab said...

thank you! you back home already! =)

Related Posts with Thumbnails